czwartek, 24 maja 2012

Grillowane mango z sosem z sera ricotta i granatu

Mango, mango, mango... owoc z snu o raju :).
Eksperyment. Gruszki są dobrej, jabłka też... a jak będzie smakowało grillowane mango?

Grillowane mago
Fot. Grillowane mango w objęciach sosu z sera ricotta i granatu
Składniki:
- mango

Sos:
- ok. 100 g sera ricotta
- 3 łyżki śmietany
- listki mięty i melisy (użyłam ok. 10)
- ziarenka z 1/2 dużego owocu granatu (wyłuskiwałam je w foliowej torebce... inaczej moja kuchnia po kontakcie z owocem granatu wygląda jak po najeździe wampirków)

Przygotowanie:
1. Mango obrałam, z pomocą obieraczki do warzyw, ze skórki.
2. Pokroiła mango na plastry o grubości ok. 2 cm i zgrillowałam. Grilluje się bardzo szybko.  Jeśli nie chcemy mangowego dżemu warto je dość szybko zdjąć z rozgrzanej płyty.
3.  Ser ricotta, śmietanę, rozdrobnione listki mięty i melisy, ziarenka granatu dokładnie ze sobą zmieszałam.


Pyszne :)

Smacznego :)

2 komentarze:

  1. lubie grilowanego ananasa-mango?czemu nie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrusy na grilla! Otwieramy sezon tropikalny ;) :)

      Usuń