sobota, 24 listopada 2012

Kolorowe warzywa z rybą z patelni

Wysprzątałam lodówkę z warzyw. ;) Dodałam łososia. Wszytko wrzuciłam na patelnię. 
Wynik był zaskakująco smaczny!



Składniki:
- 2 marchewki
- 1 czerwona cebula
- 1/2 czerwonej papryki
- 100 g kukurydzy z puszki
- 1/2 młodej cukinii
- 8 brukselek ;), czyli kapustek dla krasnoludków ;)
- 150 g filetu łososia bez skóry
+ małe kawałki sera żółtego (najlepiej różnych gatunków)
+ 2 łyżki startej mozzarelli

Przyprawy:
- sok z cytryny
- 1 mała łyżeczka startej marnowanej pasty z ostrej papryki
- sproszkowana  kolendra

Do smażenia/duszenia:
- oliwa z oliwek
- 1 łyżeczka masła



Wykonanie:
1. Marchewkę i cebulę kroję i wrzucam na rozgrzaną mieszaninę oleju i masła.

2. Dodaję kukurydzę i pokrojoną paprykę.

3. Kroję łososia, dodaję na patelnię i skrapiam wszystko sokiem z cytryny.

4. Gdy łosoś usmaży się dodaję pokrojoną brukselkę i cukinię. Wszystko przyprawiam pastą z ostrej papryki i kolendrą. Mieszam. Dodaję pokrojony ser żółty. Duszę.

5. Nakładam na talerze. Danie oprószam startą mozzarellą.

Smacznego :)

Nieziemsko kolorowa potrawa :)

1 komentarz:

  1. Lubię takie potrawki - kolory na talerzu - dla mnie to bardzo ważne. Bukiet warzyw - źródło życia! Ten przepis jest dla mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń