środa, 21 marca 2012

Gruszki z serem Camembert i dżemem

Z dżemami! Dwoma!
Gruszki i ser Camembert?
Wydawało się mi dziwne to połączenie, ale przecież ser Camembert z żurawiną jest bardzo dobry w smaku.

Gruszki z serem Camembert i dżemem
Fot. Gruszki z serem Camembert i dżemem

Składniki dla dwóch osób:
-         2 gruszki
-         1 ser Camembert (użyłam tzw. „bez przypraw”)
-         dwa dżemy (słodki i kwaśny, użyłam: z borówek i z rokitnika)

Przygotowanie:
  1. Gruszki obrałam, przekroiłam na pół, usunęłam nasiona ze środka i pokroiłam.
  2. Ser Camembert pokroiłam na 8 części
  3. Pokrojone gruszki przełożyłam serem Camembert i włożyłam na ok. 45-60 sekund do kuchenki mikrofalowej.
  4. Wyjęte z mikrofali danie przybrałam dżemem z borówek i z rokitnika.

Pyszne :)

Ciekawe, czy z innymi owocami będzie równie smaczne?

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz