sobota, 1 grudnia 2012

Kotlety sojowe w jajku z warzywami z patelni

Chyba zostanę fankom soi ;)

Składniki:
- 6 kotletów sojowych
- wywar warzywny do gotowania kotletów + pokruszone dwa grzybki suszone (użyłam podgrzybków) lub kostka bulionowa warzywno-grzybowa
- 1 jajko
- papryka czerwona
- cebula czerwona
- 10 oliwek zielonych
- 2 marchewki

Będzie kolorowo na talerzu... :) :)

Przyprawy:
- curry
- kolendra mielona
- pieprz cayenne (ogniście ;))

Do smażenia:
- olej rzepakowy :)

Miałam jeszcze dodać zielone zioła, ale zapomniałam ;)


Wykonanie:
1. Kotlety gotuję w wywarze z warzyw i suszonych grzybów. 
Zgodnie z instrukcja na opakowaniu ok 8-10 minut. 
Gotowałam pod przykryciem, od czasu do czasu obracając kotlety, aby obgotowały się równo z obu stron.



2. Cebule i marchewkę obieram i kroję wraz z papryką i oliwkami w plasterki.

3. Warzywa wrzucam na rozgrzany olej i duszę na patelni.

4. Jajko mieszam z przyprawami.


5. Odsączone z wody i wystudzone kotlety kroję na cienkie paseczki. Wrzucam je do jajka i dokładnie mieszam obtaczając ze wszystkich stron. Pozostawiam je w jajku na kilka minut. Dodaję na patelnię i lekko podsmażam. (Najwygodniejszy dla mnie jest do przyrządzania tego typu dań wok)


Miłych wrażeń smakowych!

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz