środa, 19 grudnia 2012

Łazanki z pieczarkami, serem Camembert i...



To połączenie pozostanie długo we wspomnieniach moich kubeczków smakowych. Pyszne...

Składniki:
- 1,5 szklanki makaronu "łazanki" (objętość makaronu przed gotowaniem)
- 10 pieczarek
- 7 oliwek zielonych
- 1 ser Camembert (naturalny)
- 4 suszone pomidory


Do smażenia duszenia:
- 1,5 łyżki masła

Przyprawy:
- sól
- tymianek
- pieprz 
- kminek
- ostra papryka czerwona
- 5 zielonych listków bazylii 

Przygotowanie:
1. Makaron ugotowałam w lekko osolonej wodzie. Al dente ;)

2. Pieczarki obrałam i pokroiłam w plasterki. Wrzuciłam je na patelnię na roztopione masło. Lekko posoliłam, tymiankiem doprawiłam. Dusiłam. Pieczarki były już lekko przesuszone, więc łyżkę wody dodałam.

3. Oliwki i ser pokroiłam w cienkie plasterki.

4. Na patelnie dodałam (odsączony w z wody) makaron. Przemieszałam, chwilę podsmażyłam.

5. Na patelnię wrzuciłam ser, oliwki. Kminkiem, bazylią i papryką, pokrojonymi w cienkie paseczki pomidorami doprawiłam danie.  Całość dokładnie zmieszałam. Gdy ser zaczął się roztapiać na talerze danie nałożyłam.

Smacznego :)


1 komentarz:

  1. Cudowne połączenie składników! Musiało smakować rewelacyjnie!


    /Przepraszam, że tutaj się ogłaszam, ale może to niektórych zaciekawi: Jeśli jesteś zainteresowana i chciałabyś by więcej osób doceniło Twoje dzieła, dodaj je tutaj: katalogsmakow.pl/glowna . Strona dopiero raczkuje, ale ma na celu wypromowanie artystycznych dusz kulinarnych ;) Jest to coś na styl kulinarnego (de)motywatora. Można dodawać komentarze, polubić lub zagłosować czy się dane danie ugotuje, czy nie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń